PER A PENSAR-HI

Ahir em vaig comprometre que tan bon punt acabés de saber fer anar el blog, us donaria la benvinguda, ara ja sí oficial al vostre curs de 4t. Tot i que som a mitjans d'octubre és també un bon moment per encoratjar-vos ara que comencem amb les primeres proves.

M'agradaria que veiéssiu aquest video, paga la pena...






Penseu -hi.

Si comenceu una tasca nova, no digueu mai "No podré" digueu en tot cas "Em costarà"

L'esforç és capaç d'assolir tant o més del que pot aconseguir el talent.

Si comenceu un nou curs no digueu mai: "No podré" digueu en tot cas : "Em costarà" però sàpigueu i no oblideu que:

L'esforç i la constància poden portar-vos tan lluny o més del que us pot portar la intel·ligència.

LA DECISIÓ ÉS VOSTRA!

UN MOLT BON CURS A TOTS ELS ALUMNES DE 4t.


Maite

13 comentaris:

Unknown ha dit...

Una gran llicó de superació i de ganes de fer les coses.
Això també ens fa pensar en els "problemes" que tenim... que no són tant greus. i podem donar gràcies per estar com estem i ser com som.
Anims i a millorar, tirant endevant i sense queisar-nos tant.

D&G&C

Eva García ha dit...

Que macuu Maite!
Moltes gràcies per posar-ho, la veritat es que si que fa pensar sobre lo que realment importa, jo que sempre em queixo de tot...
Ni punt de comparació els nostres exàmens amb tot això!

petonsss!

Cristina Ivern ha dit...

Maite!
Preciòs el video, sembla mentida com una persona que té tantes dificultats pot arribar a fer una vida completament normal amb força de voluntat i amb l'esperit de superació que demostra al vídeo.
Cada obstacle que tenim nosaltres es res comparat amb el de altres persones, per això hauríem de ser capaços de superar-los costés el que costés. Realment fa reflexionar.

Fins demà!

r a q u e l ha dit...

que bonic...
realment et fa valorar tot una mica més...
un petonet molt gran(KK)

Boris Campanyà ha dit...

un gran exemple de força de voluntat dia a dia.
impresionant!
adeu i ens veiem a classe!
PD:es possible que hi hagi alguna falta d'ortografia, no u tingueu en compte ara sius plau!jejejjejejje
adeu!

Angel Ruiz ha dit...

Quina força de voluntat..


Això si qu es étic..


I despres la gent es queixa de que hi ha crisis...

aixo si que és una crisi..


adeuuu

Paula Ivorra ha dit...

Hola Maite!!!!
és super bonic el vidio!
a mi el que més m'ha sorprés és la felicitat que té el noi i que tot i tenir tantes dificultats sigui tan graciós!!!! hahahhaa a part de que et fa reflexionar, també et fa riure!! (no per el seu problema, si no per les bromes que fa, com per exemple quan apareix per sota de la taula i mou els ulls d'un costat cap a l'altre!)
La veritat ésque m'ha agradat molt molt i molt!!!


Adeuu!
Paula

vickyquispe ha dit...

Maite que bonicc!

Crec que em començat tots amb forçes i lluitarem per aquest curs nou!

Fins dema, serà un gran dia =D

tania ha dit...

mare meva...aixx m'ha fet plorar i tot!!

jupe que bonik!!

te molta rao aquest video...
molte svegades ens rendim molt facilment..i no ens adonem qu al nostre voltant estan pasant koses molt pitjors i k s'enfrnten ells als problemes millors que nosaltres que ho tenim mes facil.


dewww^^!!

sam maldonado ha dit...

Al veure coses com aquestes et sents destrossat, pensar que hi ha persones que s'han de buscar la vida d'aquesta manera i tu estàs tant panxo assegut a una cadira escrivint aquest missatge. És trist...
Un salud!

Sheila Lay ha dit...

uaaalaa!
que pasada i con pot fer tantes coses?
i pensar que noaltres ho podem fer aixó per dos i no ho valorem...
aixx!

molt xulo maitee!

sHei!

David Caparrós ha dit...

Estrena insuperable en el bloc Maite!. Quin video més entranyable i quina força de voluntat!Feia temps que un video no m´impactava tant.

Gràcies per posar-lo!

Alicia Alonso ha dit...

Uau!

Vaja video és impresionant!...El pobre Nick sap quina és la seva condició i ho afronta cada dia amb un somriure ...Que fort.
Hauríem de donar gràcies per tenir la sort de tenir dos braços i dugues cames, no com el pobre noi del video que no en té.
M'ha semblat també imactant quan la noia del darrera utilitza els seus braços per ajudar al Nick a afaitar-se! I ell somriu com dient: jo no en tinc, què hi farem!


Quina força de voluntat.
MOlts de nosaltres no se que faríem en una situació com aquesta!

Adéu